Hiss & Diss


*Röda läppar i höst -Finns det någonting snyggare och trendigare i höst? Nej röda läppar gillar vi!

*The Sims 3 World adventures - Äntligen släpps det första expansionspaketet till TheSims 3, som liknar 2ans jorden runt som faktiskt inte var en av favoriterna. Men i detta expansionspaket kan man åka ut och resa till Egypten, Frankrike och Kina, så jag förväntar mig ett lite bättre spel än 2ans....

*Idol 2009 - Skrämmer mig bara mer och mer när jag tänker på att slutet närmar sig för Idol 2009. Nästa år är det ju jag som söker :S Det känns kul men också lite halvskumt! Jag har ju väntat på den dagen då jag själv ställer mig i juryrummet i 6år då!


* Folk som inte tål att höra sanningen - Tyvärr möter man på dem många gånger i livet. Men det är bara att ignorera så gott det går. Som man bäddar får man ligga helt enkelt...

*Höstlovet är slut...- Imorgon börjar helvetet igen! Att man är skoltrött och inte orkar med några fler skoldagar hjälper ju inte till heller...

*Mörka Hösten - Är helt klart en av de värsta årstiderna...Det regnar konstant, är mörkt ute mer än det är ljust, man blir trött, deppig och allt som hör till hösten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0