Huvudverk och nymålade naglar

Nu sitter jag här med värsta huvudverken! Och inte har vi någora huvudverkstabletter heller...Huvudverken kanske beror på att morgonen vart sån jävla katastrof! Jag har suttigt vid datorn i nästan 2 timmar, för att försöka mig på en lite mer avancerad bloggdesign, men gav sedan upp då jag såg att jag inte har någon bra bild till det. Har också suttigt och smsat med Sandra med min oladdade mobil som när som helst kommer dö, medan Alex tjatar på mig om att jag ska köra bandHero med honom!

Fasen också! Så är klockan redan halv tre också! Känns som att klockan skulle vara 10-11 någonting! Jag har inte hunnigt med ett skit idag eftersom jag vaknade så jävla sent!
fan alltså...Helgen ser ut att bli en jävla katastrof!!!!

Hoppas ni har en bättre och mindre stressig helg än jag!

Såhär ser då början ut till min nya Design som till 50% kommer att bli av...Malin mörda mig inte nu, men det ser ut som att jag ska ändra bloggdesign igen haha fast bara om allt går som det ska ;) Har typ värsta Idèen här nu ;)

 

Kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0