Svar på Tal från ***

Fick två anonyma kommentarer från *** skriver inte namnet eftersom jag inte vill smutskasta min blogg. I kommentarerna påpekas det att man ska skriva om sitt liv i bloggen och ingenting annat. Det är precis det jag gör varje dag för såhär har mitt liv sett ut. *** tänker inte lägga ner mer energie på det här och det är jag tacksam för. Varför blanda in oss när det i grund och botten är era problem. Se för fan till att lösa dem först!!!! Detta är sista gången dessa människor nämns i min blogg eftersom jag nu inte kommer att ha någonting med dem att göra mer. Ni som känner mig och läser detta vet vad och vilka jag pratar om och håller med mig. Är det någon som har vett i huvudet så är det min mamma så kom inte och säg någonting annat.  För det ända hon gör är att skaka på huvudet och undrar hur fan ni orkar hålla på. Det är också hon som har fått mig att fatta att det är hos er problemen ligger och att ni behöver lösa dem innan ni drar in oss. Tack och hej leverpastej nu går jag vidare i mitt liv UTAN ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0