Little about me!

Hur bor du: Med mamma, Alex, Gustav, Mimmi och Puffis
Brukar du komma i tid: Alltid!
Kan du laga mat: njaaee
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar ;/
Vad har du på dig just nu: Tights från H&M linne från new yorkes och stickad kofta från Gina
Har du någon fobi: Spindlar
Hade du en bra kväll igår: Neej höll på dö av oro!!
Vilket är ditt senaste inköp: hm..Lösögonfransar size medium och ett par tights
Din favoritdryck på morgonen: Oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: jaa
Vad hade du sönder senast: Min mobil ;(
Vem snackade du med senast: Mamma tror jag (?)
Varm favoritdricka: Varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Fanta!!
Alkoholhaltig favoritdricka:Jordgubb & lime cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Förra helgen (mer behöver ni inte veta xD)
Saknar du någon just nu: jaa ;(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Spela bitchig, tro att du är nått, blabla mycket kan göra mig på dåligt humör faktiskt ;)
Någon jag stör mig på: jaa men det tar jag inte upp i bloggen
Intressen: Många!
senaste person du kramade: Steffiee♥
Senaste person du ringde: mamma tror jag xD
Senaste person som ringde dig: Malin♥
Vad drack du senast: Cola light
Vill du ha barn: neej
Längtar du till din nästa födelsedag: nja beror på ibland och ibland inte
Har rakat dina ben någon gång: ehh jaa (?)
Är du sugen på något nu: neej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga hatar verkligen allt som har med kaffe att göra...
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: Nej fy! Är ju bara ofräsht!
Micro-pop eller poppa själv: poppa med en big-popper
Brukar du baka: neej
Röstade du i det senaste valet: nej jag var ju typ 12år eller nått sånt xD
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: beror på, ibland är jag det ;)
Vilken låt lyssnade du senast på: oj hittade inte min ipod i morse men tror det var "Under Presure" med Queen & David Bowie♥
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nope inte inatt ;)
Vad tycker du är äckligt: Mycket! Fick tillexempel ett jävligt äckligt mms imorse med en naken man på xD (möjligtvis någon från Phone Cafè när Alex och Issa ringt och drivit med folk)
Har du pengar på mobilen: jaa

Kommentarer
Postat av: attis

Tassar in och säger natti,natti och suss gott.

Kram

2009-10-15 @ 00:36:13
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0