Min trogna BFF

Som jag känt i hela mitt liv♥  Vknade av att Brevbäran kastade ner någon litet och vitt i morse. Jag gick upp och såg att jag fått ett brev från Amina i Algeriet. Efter att ha läst igenom brevet en gång brast jag ut i skratt.
Meningen som jag fastnade för såg ut såhär...

" Hur mår Mimmi, Gusten och Puffis? Jag har verkligen saknat dem. (och sen det roliga) Hmm vem ska jag sakna?...Mimmi eller Gustav...Eh jag tar Carro tihi...Fast det är ingen annan än just vi två som vet vad som menar med den där meningen hehe det är secret, secret det där xD

Nää Alltså....Amina är en vän man alltid kommer kunna räkna med. Tro mig jag har kännt henne i 14år och 10 månader...

Godnatt på er♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0