Orolig...

Har inte pluggat ett skit idag! Öppnar fönstret och vrålar efter Gustav var 5minut och jag mår bara sämre och sämre. Såhär länge har han aldrig varit borta förut! Och tänk om vi aldrig mer får se honom? eller veta vad som hänt honom? hur ska jag kunna sova inatt? Lilla gubben var är du?? Läste på en hemsida om vad man ska göra om man tappat bort sin katt osv...Man ska tex gå ut och leta som vi redan gjort, leta i sopptunnor (om någon råkat köra över katten) osv...Och jag svär på att om något psykfall därute kört över Gustav så svär jag på att jag kommer Hugga huvudet av hela personen och personens familj och sätta upp på pinnar mitt i city!


Kommentarer
Postat av: Azra

Hej Carro!

Tack för din kommentar:D Yes jag kommer till er redan nästa vecka, ska bli spännande! Tänkte diskutera karriär och fördomar, så jag hoppas detta blir intressant. Gillar att du har egna åsikter och tycker till på din blogg, keep on the good work så se vi nästa vecka!

Kram Azra

2009-10-14 @ 09:10:17
URL: http://finest.se/nyafrokensverige
Postat av: Tove ♥

Jag håller tummarna för att ni hittar honom!!

2009-10-14 @ 18:16:48
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0