Så mycket plugg!

Hur ska jag orka? har så otroligt mycket press på mig just nu! Matteprov på Torsdag och Måndag. Fysik/kemi prov på Torsdag, Piano läxa (dock väldigt kul xD) Geografi inlämning, Religionsinlämning, utvecklingssamtal, Samtal med Gloria och inte tar det slut där...Fasen också xD Hänger inte alls med på fysik/kemin tror jag lär få ett G- på provet om ens det!

Inte nog med det så jag är så jävla trött på min tillvarfo på vardagarna också. Så överdrivet mycket som måste fixas just nu känns det som...


Kommentarer
Postat av: Tove ♥

Jag håller med om att det är jobbigt med plugg! Jag går bara i 6:an och har tröttnat. Så jag förtstår hur jobbigt det måste vara för dig eftersom att du är äldre :p

2009-10-06 @ 19:41:17
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0