Sorry för dålig uppdatering

Men nu är jag igång igen! Nu är det slut på helgerna hos pappa, så bloggningen kommer jag igång med just precis nu!
Dagen började väll ganska bra men slutade i ett helvete. Såg fram emot matteprovet VG-MVG delen idag eftersom jag råpluggat på det under hela helgen. Men vips som det var så inser man vid provets start att man glömt miniräknaren hemma. Pelle hade ingen miniräknade att låna ut och sa att jag då skulle göra provet utan. Men fan heller tänkte jag då. Exakt samma sak hände mig i 7an då jag inte ens hade fått någon miniräknare. Nej då skiter jag hellre i det och gör om provet på måndag med chans på VG istället för att köra utan miniräknare och bara få ett G.

Så jag stack från provet och gick ut och pluggade på franska provet. Kände mig så frustrerad att jag höll på börja gråta. Här har jag råpluggat inför provet och så hindrar en jäkla miniräknare mig från att göra provet. Så där förstördes hela min dag kändes det som. Gick runt på skolan och var hur jävla förbannad som helst. Så vid lunchen stack jag, Malin, Emelie och Amanda ner till centrum och shoppade lite. Där slutade min skoldag. Dagar som denna får mig verkligen att hata skolan. Hade Extra Engelska med Francois och höll på dö när han tjatade på mig om att jag inte kunde de oregelbundna verben. Hemma Tjatar mamma på mig, i skolan tjatar Francois. Men jag vet ju att det bara är för mitt eget bästa eftersom jag knabbt nådde G i Engelska förra terminen. Guud vad jag längtar 10 år fram i tiden. Tänkte gå ut gymnasiet, plugga två år till mäklare och sen är jag klar. Det blir ingen jävla psykolog av mig det orkar jag verkligen inte! Hellre blir jag städare på McDonalds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0