Tröttiizz

1. Hur gammal är du om sex  år? 
21

2. Vem tillbringade du minst två timmarna med?
Mamma tror jag :S

3. Hur lång är du?
172cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Fredag den 13:de

5. Vem ringde du senast?
Steffie...

6. Vem ringde dig senast?
Steffie<333

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
hehe okeys ;) <3 hälsa <3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? 

Beror på...

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda

10. När såg du senast din mamma? 

Jag ser henne nu xD

11. Vilken ögonfärg har du? 
bruna

12. När vaknade du i dag?
Runt 11 

13. Vilken är din favoritjulsång? 
all i want for christmas

14. Vilken är din favoritplats? 
Va? det vet jag inte xD

15. Vilken plats föredrar du minst? 
Äckliga, gråa, sunkiga platser kanske

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 
oj svårt att svara på :S

17. Vad skrämde dig om natten som barn? 
det kommer jag inte ihåg :S

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När jag läste Aminas brev som kom idag, där stod en grej som väckte lite minnen hahaha


19. Hur stor är din säng? 
Vanlig 90 ni vet :P

20. Har du stationär eller bärbar dator? 
Stationär fast bärbar hos pappa (klarar verkligen inte av bärbara)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? 
Med

22. Hur många kuddar har du i sängen? 
En + några fjantiga hjärtkuddar och sånt skit xD

23. Hur många län har du bott i? 
ett

24. Vilka städer har du bott i? 
Stockholm bara <3

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? 
Beror på om det är ute eller inne xD

26. är du social? 
Om du är det?

27. Vilken är din favoritglass?
Gillar inte glass...äter det bara om det är varmt ute xD

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Chesecake

29. Tycker du om kinamat? 
Nej fy!

30. Tycker du om kaffe? 
verkligen inte! Bara latte <3

31. Vad dricker du till frukost? 
Oboy <3

32. Sover du på någon särskild sida? 
nej ligger på båda..

33. Kan du spela poker?
nepp

34. Tycker du om att mysa/kela? 
beror på vad som menas?

35. Är du en beroendemänniska? 
nej verkligen inte!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 
Nej fast jag vet att den svenska supermodellen Caroline Winberg fyller år samma dag som mig och har samma förnamn som mig haha

37. Vill du ha barn? 
Absolut inte!

38. Kan du några andra språk än svenska? 
jaa

39. Har du någonsin åkt ambulans? 
Never! (peppar peppar)

40. Föredrar du havet eller en bassäng? 
Bassäng är så småhalvskryps rädd hehe

41. Vad spenderar du helst pengar på? 
skor <3

42. Äger du dyrbara smycken? 
jupp

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
IDOL, Desperate Houswifes och Andra avenyn <3

44. Kan du rulla med tungan?
eehh tror det??

45. Vem är den roligaste människan du känner? 
Faktiskt Alex, fast bara under speciella tillfällen som när vi tex är med Isa &/eller Camilo annars är han en riktig ***

46. Sover du med gosedjur? 
Nej vekrligen inte, de tar bara onödig med plats i sängen! Den vill jag har för mig själv tack xD

47. Vad har du för ringsignal?
M.J♥

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? 
nej Amina har fått alla xD

49. Vad har du närmast dig just nu som är blått? 
Min so-skrivbok xD

50. Flirtar du mycket?
neej

51. Kan du byta olja på bilen? 
wtf??

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  
nej har ju inte ens börjat övningsköra

53. Vilken var den senaste boken du läste? 
Caroline Gynning "ego girl" för andra gången <3 så sjukt bra!

54. Läser du dagstidningen? 
Bara när jag har riktigt tråkigt...


   55. Preenumererar du på någon veckotidning? 
nej

56. Dansar du i bilen? 
WTF???

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 
NRJ tror jag :P

58. Vad var det senaste du skrev på ett papper?
Puss, puss (Aminas brev) xD

59. När var du i kyrkan senast? 
I påskas tror jag..

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet? 
Måste nog säga Francois och Lina♥

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
har aldrig gjort det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0