Din bitch!!

Fi**an från Youtube som la upp fjortis bilden ni vet...Hon väägrar verkligen att ta bort den! Så nu har jag skrivit ett långt mail till youtube för att få henne spärrad! Är ju sjuk så jag orkar inte lägga ner en massa energi på en sådan patetisk och äcklig människa som hon! Men jag säger bara en sak...Jag kommer kämpa som fan, för den där bilden ska bort! Det är inte själva bilden jag stör mig på utan det är pricipen!

Men nu ska jag gå äta lite middag med mamma och Alex, ska försöka att inte brusa upp så mycket för en jävla skit människa som DarthSandra eller vafan hon heter!

Kram på er♥

 


Kommentarer
Postat av: attis

Hej vännen. Bra att du står på dej. Krya på dej nu.

Kram

2009-09-29 @ 19:19:27
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0