Hemma och sjuk!

Att säga att jag är sjuk vore att överdriva lite granna. Men Alex låg vaken halva natten med hög feber, och jag hade spänd huvudverk och rinnande näsa under hela skoldagen. Orkade inte vara med på löpningen, på gympalektionen, så jag tog en alvedon och gick hem.
Är det dags för svininfluensan kanske? hursomhelst så tänker jag bara ta det lugnt under resten av dagen...och försöka vila upp mig.
Får hoppas på att komma iväg till skolan imorgon. Annars så blir det väll på Torsdag eftersom jag ska vara ledig på Onsdag av en anledning.

Men nu ska jag dra iväg ner till Ica en snabbis och köpa lite smågodis. Kan ju verkligen behövas när man ligger hemma och håller på bli sjuk!





Hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0