I behov av en ny mobil!

Mobilen är helt död nu! funkar inte att ladda den! Blir så förbannad! aldrig har jag haft en så dålig mobil som denna...Sitter och spanar in lite nya mobiler som jag absolut inte har råd med just nu, men som ändå måste köpas. Behöver inte vara en "värsting" mobil, men kraven är att det måste vara en SonyEricsson Walkman med 3.2 megapixel kamera...



Men just nu känner jag för en sån här..


Kommer ihåg att jag verkligen ville ha denna när jag började 8an! Gick till centrum efter skolan med Regina och deraglade efter den! Då låg den på omkring 4500kr, så den kunde jag ju bara glömma! Men idag ett år senare lär det inte alls vara omöjligt för mig att få den :) eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: malin

jag har en sån där i mitten,den är jättebra :D

hoppas du får en trevlig helg! =)

2009-09-18 @ 19:26:41
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Diana

Hejsan .. tänkte ge dig lite förlag på telefoner som är bra o väldigt lätta att använda .. Har ganska bra koll på alla olika telefoner .. men har kommer några

T707 : Tyvärr är den låst till 3 men går att låsa upp den är väldigt lätt att använda kameran är 3.2 det blir väldigt bra bilder ..

w950i : hört ska va bra .. men vet inte är ute efter en sån men har inte hittat den i någon affär



jaja inte så många förlag men ändå något .. kram

2009-09-20 @ 10:14:46
URL: http://dianajorringdiddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0