Ingen uppdatering

fan, mitt internet strular hos mamma. Och ni vet vad jag tycker om laptops...Så det lär inte bli någon bra uppdatering förens på Måndag-tisdag..Är hos pappa över helgen och jag, Alex och Issa har en del idioter att ta hand om i helgen så jag ser såå mycket fram emot det. Synd bara så har man inte blivit helt frisk än, utan sitter här och försöker andas med munnen...Glömde nässprayen hos mamma "suck"...Men på Måndag är det skola för mig igen, och en hel jävla massa plugg att ta hand om...

Ni får ha en super trevlig helg alla som läser detta..♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in min blogg på: www.modealanatalia.blogg.se

Kommentera gärna vad du tycker om bloggen och vad jag kan förendra ;)

2009-09-25 @ 18:53:31
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Hoppas du får en trevlig helg bruden (:

2009-09-26 @ 10:42:19
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: paow ;*

din blogg är så sjukt fin :)

2009-09-26 @ 18:18:07
URL: http://jagdiggarhonom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0