Dålig uppdatering!

Kommer tyärr även att vara så tills jag fixat min stationära dator. Den datorn som jag har just nu är verkligen enormt knas, så kan därför heller inte svara på kommentarer normalt :S tragiskt...

Här får ni lite 100 frågor av mig sålänge iallfall...har även en ny krönika på gång :)
Kram på er

100 frågor om mig

01. Fullständigt namn: Caroline Alexandra Paraskevas
02. Ålder: 15 fyller 16 :P
03. Vart bor du: Stockholm
04. Bor tillsammans med: Mamma och Alex
05. Husdjur: Tre katter och ett marsvin :)
06. Färg på ditt hus: Svart och vitt

07. När är du född: 27 Mars

08. Klass: 9an ;)
09. Vilket år tar du studenten: 2012

10. Något jobb: nepp
11. När gick du upp i morse: 10.00
12. När ska du sova: inte vet jag :P
13. Duschat idag: badat ;)
14. Kramat någon idag: nej faktiskt inte :P

15. Pussat någon idag: nej
16. Vad har du ätit idag: Frukost :P
17. Dagens klädsel: Cheap Monday Jeans, linne och kofta :P
18. Dagens smink: Foundation, puder, maskara, rouge, och läppglans

19. Dagens sötnos: hmm <33

20. Dagens roligaste: ingen rolig dag direkt

21. Har du många vänner: ja så det räcker :)

22. Hur många har du kysst: beror på hur man deffinerar kysst? men okej 5stycken
23. Vem kramade du senast: någon nere på gården xD Tror han hette Mattias xD

24. Vem saknar du: "hemligt" xD

25. Hur många har varit otrogna mot dig: inga
27. Har du pojk-/flickvän: nepp :P
28. Vem pratade du med i telefon senast: malin :P
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Från Fredde och det stod -Äh okej


FAVORIT:

31. Film: En shoppaholics bekännelse :)

32. Låt: Fix you coldplay
33. Mat: ...

34. Dryck: fanta exotic <3
35. Färg: lila såklart :)

36. Tv-serie: Andra avenyn

37. Stad: London
38. Land: England
39. Ämne i skolan: Musik, bild <3
40. Tv program: Keeping up with the kardashian


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: det ni...

42. Personen du pussade: Malin i think :)

43. Gången du spydde: För typ en måndag sen, i en tvättstuga xD flashbacks :P

44. Gången du grät: Igår..

45. Pizzan du åt: kommer inte ihåg läänge sen..

46. Gången du var i Göteborg: ,..

47. Gången du var i Stockholm: bor ju här :)
48. Gången du duschade: på morgonen
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: oj tror att det var Malin
51. Svart eller vitt: svart
52. Hund eller katt: katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Hemma och mysa tror jag :P men det beror på vad man är på för hummör :P

54. Tvspel eller datorspel: The Sims <3
55. Singel eller upptagen: Singel
56. Pussas eller kramas: båda ;)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inget sånt skit för mig :)
58. Ragga eller bli uppraggad: bli
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Big brother var rolifare att kolla på..
60. Har du svart hår eller blondt: svart

61. Har du blåa ögon eller bruna: bruna

62. Choklad eller lakrits: choklad

63. Göteborg eller Stockholm: stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: höger
65. Coca cola eller fanta: fanta
66. Pizza eller kebab: kebab
67. Randigt eller prickigt: prickigt
68. Älska eller älskas: båda såklart
69. Leva eller dö: leeeva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: men gud det vet jag inte :O

71. Personer du hatar: hata är ett starkt ord..
72. Pojk-/flickvänner du haft: 1 ;)
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: hmm...10? kanske?
74. Glassar du ätit på en dag: hur ska jag komma ihåg det? xD
75. Nämn en festival du vill på nästa år: ingen aning inte min grej

76. Gånger du haft minnesluckor: en gåång fy fan!
77. Gånger du varit hög: 0!!! stooolt :)

78. Personer du saknar just nu: många :(
79. Gånger ditt hjärta brustit: oj ja det vet jag inte :( tragiskt egentligen..

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: hmm gissa?
81. Träffade du senast: min mamma

82. Sjöng du senast för: Mamma <3
83. Hade du senast en msn-konversation med: Malin
84. Spelade du tvspel med senast: Alex
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: resa?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: det kan jag ju inte nämna här xD

87. Förtjänar att dö: .

88. Är söt: ni vet vilka ni är xD
89. Vill du sova jämte inatt: Med Mimmi <33

 

VAD:
90. Gör dig glad: mina kompisar, när saker går som de ska, när ### messar ;)<3
91. Gör dig ledsen: falskhet, jobbiga människor, när saker och ting inte går som jag vill :(

92. Vill du helst göra nu: blogga :P
93. Önskar du att du slapp göra: plugga matte :( men måste rädda mitt VG känner jag

94. Vill du ha nu: En cupcake :)

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: en ny dator, en kamera, en ipod och svart 55cm löshår :)

96. Längtar du till: Min födelsedag om en månad :) <3

97. Tycker du om dina betyg: måste förbättras!!
98. Ångrar du i ditt liv: Att jag inte gick i skolan på en så lång tid! man missar så mycket jag nu sista terminen i 9an får sitta och försöka lära mig :( jag säger då det...om jag kunde spola tillbaka tiden till 7an igen :(
99. Är det bästa som hänt dig: oj det vet jag faktiskt inte

100. Hur mycket är klockan: 16.48


Kommentarer
Postat av: terese

Hej carro !

Tänkte bara säg att du tar ju inte studenten 2012, eller går du bara två år gymnasium ? För jag tar studenten 2012:)

2010-02-21 @ 11:36:28
URL: http://tessiiesk.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

Hoppas helgen har varit bra för din del :)

2010-02-21 @ 20:53:26
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0