Folk går mig på nerverna

Som rubriken lyder..Jag och Malin förlovade oss som "bästisar" i förrgår, med två namn ingraverade ringar som nu hänger kring våra halsar. Och nu börjar folk gå mig på nerverna alltså! Att förlova sig är ingen ny grej okej det hoppas jag vi alla är överens om. Men hur kan man då sitta och påstå att vi "härmar" "folk" och bara är missnöjda med oss själva som inte vågar sticka ut med vår egna stil. Min första fråga blir då. Vad i helvete har en förlovning med vad man har för stil att göra? Det finns en väldigt bra anledning till att jag valt att "förlova" mig med Malin. Självklart ska vi ju inte gifta oss, men våra ringar och ingraverade namn som hänger kring våra halsar bevisar bevisar bara vår äkta vänskap och hur mycket vi betyder för varandra. Denna vänskap har vi valt att bekräfta genom att dela ringar, och ingenting som har med "hur missnöjda" vi är med oss själva.

Btw så är det för tillfället ungefär 557 000 förlovade personer i sverige. Säg mig är alla Copycats?


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit i vad dom säger kör din egen stil!!

2010-02-10 @ 13:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0