Matteprov

Helvete! Var ute med Malin idag en stund. Var meningen att vi skulle ner till Söder med fredde och chilla lite, men där var det stängt pga trafikkaoset ni vet. Så vi drog till centrum och mötte upp Diana, Rebecka, Nadja, Jafer och Elin kom ner efter ett tag. Men Snacka om att man inte kan vara ute nu! Så jävla kallt satt det inte är sant alltså! Imorgon ska jag HEM efter skolan och stanna där xD

Matteprov imorgon också! och vet ni vad? jag vet inte ens hur man löser en ekvation! som det ser ut nu så är jag helt hundra på att jag INTE kommer få behålla mitt VG i matten till sommaren! tror jag kommer gå sönder snart. Vafan skulle jag ut och göra idag? jävla skit! va jag inte fattar någonting :S

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0