Ner till centrum

Ska dra ner till centrum en snabbis tänkte jag. Och när jag kommer hem så hoppas jag in i badet!! Fruktar morgondagen som fan! orkar verkligen inte med skolan när jag mår såhär. Men det är som sagt bara att kämpa på, om man tänkte komma någon vart här i livet. Resten av fredagen spenderas här hemma med Fredde och Alex (får se om malin tänkte dyka upp också) Fast Malin träffar jag på Söndag i vilket fall som helst, eftersom hon planerat in någonting speciellt inför "Alla hjärtans dag" <3 Gud får så dåligt samvete när det alltid är HON som fixar och donar med allting. Men jag lovar Malin, när om en månad börjar jag jobba, då jävlar ska vi ut och resa xD <33

Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Nej du får absolut köpa den, många som bara skriver men sen ändrar sig =)



Jag bor i Borlänge.



Pengar sätts in på mitt konto sen skickar jag klänningen därefter.

2010-02-11 @ 19:12:58
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0