Svimmanfall i skolan

Hade Hemkunskap på morgonen och självklart försov jag mig. Vaknade vid halv åtta, och sprang hemifrån tjugo i åtta! När jag står i köket och försöker laga en pasta Carbonara, så känner jag helt plötsligt hur allting börjar snurra, och svarta för ögonen. illa måendet kommer strax därefter och jag sätter mig ner på golvet en stund. Min  Hemkunskapslärare tog fram en stol till mig, men det var knabbt satt jag orkade ställa mig upp och sätta mig på stolen. Efter ca tjugo minuter försökte jag ställa mig upp igen, och då känner jag hur jag börjar småskaka och armarna blir iskalla, samtidigt som det bränner i ansiktet.

Jag gick ner till syster och självklart är det min kropp som säger ifrån! Jag kan inte sova på nätterna (pågrund av att mamma måste byta tvättmedel eftersom jag verkar vara aldergisk för skiten) kliar iallafall som fan, vilket hindrar mig från att somna normalt. plus att jag inte åt någon frukost. Så eftersom jag är lång och smal så har min kropp knabbt några reserver att ta ifrån, enligt syster, så hon skickade ner mig till kafeterian för att få någonting att äta. Efter det gick jag hemåt och vilade lite!

Pust! thank good att den skoldagen var över! nu efter att både ha ätit och sovigt mår jag mycket bättre!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0