Allt går åt helvete!

Nu jävlar alltså! nu är det dags för mina deppo inlägg igen, som verkligen ingen orkar läsa. Men iallafall..det är så otroligt mycket som jag har i huvudet just nu. Kanske borde skriva det i min privata blogg istället, men tänkte att med tanke på den dåliga uppdateringen så kan nog ingenting gå fel.

okej here we go!
jag har gått ner 6kg! jag väger nu ungefär 50kg. Yes jag vet vad ni tänker! men nej jag är inte tillbaka någonstans. Jag har bara så mycket att tänka på just nu och maten kommer i sista hand. Men jag vet att bara för att jag varit där en gång, och att det är som en drog. jag vill gå ner mer! min kropp skriker efter det! att se sig själv bli mindre och mindre, att se sig försvinna är den bästa känslan som finns! jag känner mig lycklig! jag får en dopamin kick av det! allt som går så fel just nu vänder och jag ser bara positivt när jag går ner i vikt! alla falska vänner som pratar bakom ryggen på en, och sviker en. Killen som dissar en rakt av, betygen som går åt helvete, all stress i skolan, allt nytt som händer. det påverkar än verkligen! Men tro mig, jag är inte gnällar typen. Hatar verkligen sånna, som inte gör annat än och gnäller på deras så jävla jobbiga liv. jag ska ta mig fan se till att ordna upp det här nu! men jag behöver lugn och ro just nu känns det som! det händer för mycket! Ge mig lite tid, så ska ni se att den vanliga Carro dyker upp snart igen♥

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0