Dålig uppdatering...

Yeah I know! har haft upp nu de senaste dagarna känns det som. I fredags gick jag, mamma och Alex ner till Sotiris och hade lite myskväll, innan vi sedan gick hemåt och mötte upp Camilo. resten är Histiora jag knabbt vill minnas! men hur som helst så vart helgen fullspäckad iallafall....tänker absolut inte gå in på några detaljer...

kom hem vid 19.00 tiden idag eftersom jag åkte in till stan efter skolan och mötte upp Heiro. Vi åkte tillsammans in till solna och mötte upp Pappa. Vi åkte och gick på psykologigymnasiets öppet hus. Känner mig inte alls pigg just nu. Känns som att det hänt så otroligt mycket nu under så otroligt kort tid. Vad mer kan man säga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0