Hål i näsan..

Äntligen! Igår efter skolan gick jag och Malin ner till centrum till närmaste frisörsalong. Dem ringde upp mamma för att kolla så att allt var okej och sedan satte vi igång. Dock så är min dator lika bra som en fyrkantig träbit just nu så någon usb kabel funkar inte. ska försöka fixa min vanliga dator i helgen!

Men riktigt snyggt tycker jag det blev och jag trivs sjukt bra i det! Självförtroendet fick sig en rejäl skjuss ;)



Ganska ful och tråkig bild. Men får duga sålänge :) självklart filmade malin hela "operationen" xD

Kommentarer
Postat av: Maja o Zoro <3

såg bilden på malins blogg :)

Jätte fint ;)

2010-01-24 @ 17:09:54
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0