Imorgon kommer löshåret!

Gosh va nervös jag är! tänk om färgen verkligen inte är min? men får verkligen hoppas att  jag har turen på min sida. löshår är verkligen någonting man InTE ska köpa online enligt mig, men idag så tog begäret över och otåligt som jag är så orkade jag inte vänta.

Så förhoppningsvis så har jag mina clips redan imorgon :) Vilket passar perfekt eftersom jag håller på styla om ögonbrynen (det tar sin lilla tid), ska pierca näsan, och sätta i löshåret i morgon! värsta förändringen ju! Gosh jag klarar verkligen inte av att se likadan ut dag ut och dag in, måste ske förändringar i mitt liv hela tiden! :)
2 Mörk kastanjbrun

Kommentarer
Postat av: Malin

jaa du o jag är ju verkligen för förendringar ;) hahaha :) <33

2010-01-19 @ 21:19:42
URL: http://soblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0