Måste få tag på "Fur Elise"

Börjar som sagt att tillfriskna lite sakta nu, och har mestadels suttigt framför pianot & Tv`n mest hela dagen. Påbörjade en ny låt också, och det vart efter ganska mycket letande "Fur Elise" Av Ludwig Van Beethoven. lärde mig "tuturial" delen ganska så fort dvs den första minuten av videon. Men nu skulle jag behöva noterna till nästa del. Vilket var betydligt svårare att hitta. Men som tur är så har jag Piano imorgon, så får jag kolla med min piano lärare, som säkert har den någonstans. 



Hjälpte ju inte riktigt att försöka kolla på google...


endast min del.....


gosh, snälla hör av er om någon ser vad det står! Men här har vi åtminstone hela låten :) synd bara att man inte ser vad det står :( åå den är så otroligt bra den här låten, känns så himla tråkigt om jag inte får tag på noterna :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0