Godmorgon!

Vaknade precis av att soljuset lyste rakt emot mig...Har nu legat och svara på de 9sms jag fått när jag legat och sovigt. Det är så himla mycket prat om min och Freddes Sweet 16 satt jag håller på bli helt tokig känns det som! Bara tankarna på vad jag måste hinna med idag får mig att må illa!

Men vid 15.00 tiden ska jag iallafall möta upp både mamma & Malin i centrum, så ska vi gå handla lite inför festen. Efter det kommer Malins mamma Anne och hämtar oss, och vi åker återigen iväg och handlar. På kvällen ska vi fortmodligen möta upp Gabbi, Diana och Steffie samt fixa det sista...

Gud vad jag längtar tills klockan 23 ikväll! Då är formodligen allting fixat och klart!
Här har ni BWT lite bilder från festen förre helgen..


Nadya & Natta <3

Malin & Natta








Diana, Natta och en glad Fredde <3 xD



Favvobilden haha <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0