Hinner väl med att berätta...


Vad jag gjorde under Höstlovet också innan jag går iväg och äter middag!
Fredagen började med ett bankbesök, vilket betydde att jag var tvungen att springa från sista lektionen. Lördagsmorgonen och förmiddagen spenderade jag med mamma och Fredrik. Vi möblerade om i mitt rum, innan min nya gavel, garderob och piano kommer. Blev väldigt snyggt faktisk. vid nio tiden mötte jag upp Oskar på Heron City som vanligt. Vi stack hem till mig och kollade på en asskumm film, och bara "hängde" fram tills 3.00 ungefär. Söndagen spenderades med Navida, jag färgade håret på henne, vilket hon själv inte tyckte alls blev bra, eftersom det blev ganska rött. Men misslyckat vart det absolut inte! Fredrik kom över med vår två månaders present som var ett Thesims 3 Kvällsnöjen! Dagarna därpå, gymmade jag lite med Navida, shoppa lite bla en fuskpälskrage, tre par skor och en parfym, hade lite softa filmkvällar med Emil under Tisdagen & Onsdagen, varav var med Fredde en enda dag under lovet dvs på Fredagen, när jag, Fredde, Navida & Emil gick på Bio och såg på Saw 3D! Möte även upp Sofia på en fika i skäris den fredagen också! på Lördagen vart det ju hemma/Halloweenfest, och igår dvs på Söndagen. så åkte jag, Navida, Alex och Emil till HeronCity och lunchade!
vart ett uberlyckat lov faktiskt! Bara väldigt deppigt att det är dags för skola nu igen :/ Suck!

Kommentarer
Postat av: evve

åh va fint rum :D

2010-11-09 @ 13:58:35
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0