My perfect life?

♥♥Ska gå lägga mig  och läsa Elsas mode strax...hmm kan det kanske ha någonting med mitt hemliga projekt att göra? Måste för övrigt dra ner till Nathalie schuterman imorgon efter min sånglektion (har en håltimme i 2.5 timme) 
Åhh va spännande det ska bli! Ser så fram emot projektet! Är nog det roligaste som hänt på mycket mycket länge! Har faktiskt aldrig varit med om någonting liknande. Kan det kanske bli nyckeln till någonting stort i framtiden? hmf återstår att se!
Trots en del godbitar i livet, så finns ju även en del trissta måsten. Här har ni mina både jobbiga & lite roligare måsten! Vad det än är så är det en väldig tidspress!
Naturprov 30/11
Historiaprov 30/11
Historiaprov 2 på Fredag!
Svenska uppsats ska vara klar på Fredag
Konsert på TorsdagK vilket betyder minst 30 min övning varje dag! Varav 2 timmar på Onsdag!
Pianolektion!
Mitt hemliga projekt! (tar nog ändå mest tid)
Skoldagarna alltså så lite frånvaro som möjligt (ibland har jag tom stannat hemma någondag för att det varit så mycket, och tragist nog så håller jag med Oskar där -det är fan inte okej!!)
Samhällsuppsats tills på Fredag
Blogga - ett måste så gott jag hinner!
Lära mig sång uppvisningslåten som jag fick av min sånglärare - görs i slutet av varje termin för att se att man är på god väg att utvecklas och nå målen!
Läsa 100 sidor ur svenska boken vad den nu hette tills 1 december
Öva på Piano 1.5 timme varje dag!
Gymma minst 2 ggr i veckan!
Jobba extra på Prisma
och sist men inte minst kompisarna & Fredde!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0