Orolig Måndag!

Gammal bild från en fest i Februari kanske??
Hur ska man kunna sammanfatta dagen? Jo jag låg vaken till 3.30 inatt, kändes som att jag hade en stor klump av oro som hos mig alltid sätter sig i halsen. Känns som att man ska kvävas you know? Men lyckades somna tillslut. Var tvungen att gå upp vid 8.00 tiden och vara i skolan till 9.45. När jag kommer till skolan så insèr jag att min sånglektion är inställd. Alltså så börjar min nästa lektion 12.30! Jag sätter mig ner och försöker plugga lite Historia, men börjar må as illa! Ignorerade det i början, men efter ett tag kommer jag på mig själv med att inte "orka" läsa! Konsentrationen låg på 0! Jag mådde mer och mer illa och ringde mamma. Det slutade med att jag sprang in på toaletten, olch spydde upp en liten del av frukosten dvs en halv kopp kaffe ungefär! Då fick jag nog och åkte hem och sov! Fredrik kom inklampandes hos mig vid 11.00 tiden. Läskigt när man vaknar av ett ansikte som sitter och stirrar på en...Han gick och vilade, jag mötte Navida och sprang till gymmet!
Följde med henne och solade en snabbis i Axelsberg också! Mamma vart ganska sur på att jag gick till gymmet när jag inte är fysiskt kapabel till det, men tro mig, det vart inte så mycket hårt jobb! Ibland är gymmet så skönt för det får mig på andra tankar! Timmarna på gymmet går lixom ut på att förtränga den trista vardagen och bara springa, pumpa & svettas! Dagen hade ju redan gått åt helvete, så det kan ju bara bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0