SATS liljeholmen!

Kom precis hem från "skolan"! Eller nja körde ett konditionspass på Sats i Liljeholmen först. Så nu tänkte jag chilla lite och ta det lugnt, blogga och plugga lite Historia...
Fortfarande grymt besviken på att jag inte fick följa med till CafèOpera i Måndags..Fan att man ska vara under 18! Men hörde att O hade riktigt kul, så det var ju bra, fast dock lite synd att inte jag fick hänga med :S
ÅÅ va jag längtar tills min 18 års dag nu! Har T.om satt upp en nedräknare på bloggen! Let the count begin! Sen ska det festas, och göra staden osäker!!!
Jag på gymmet...
Den magiska vågen moahaha
pallar du inte trycket, kan du ju alltid gå kolla på tv istället ;)
See u !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0