Södertörsnstingsrätt

Vilken jävla dag! Åkte till skolan till 8.30, hade en Gehörs lektion och en musikteorilektion. Efter det åkte jag hem, hann med två snabba rostade mackor för att sedan springa ner till Fredrik för att möta upp han och hela hans familj. Vid 13.00 tiden började rättegången, som sedan kom att hålla på i nästan tre timmar! Som tur var så vann Frerik och ett fett skadestånd väntar. Men för mig var det dock bara att springa iväg till nästa möte efter rättegången. Hade mitt vanliga möte med Gloria, som vanligt, innan jag sedan åkte hem vid 18.00 tiden. Såg att Nya veckorevyn låg vid dörrkarmen, när jag kom in vilket fick mig på mycket bättre humör! Det är fördelen när man prenumererar på fler än en tidning. Igår fick jag nya frida & idag kom Veckorevyn!
Men nu tänkte jag gå iväg och öva lite på pianot. Har ju påpörjat stycket av Handel Passacaglia :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0