Fest på Lördag

Ja som rubriken lyder! Mötte upp Navida vid 18.00 tiden och hon började genast prata om sina planera inför helgen. jag har redan tagit mitt lilla snack med mamsen och nu står det klart att jag får ha hela lägenheten för mig själv på Lördag kväll. Jag & Navida har börjat planera en jätte fest alltså inget vanligt halvtråkigt chillkrök som vi nästan alltid har hos mig på helgerna. Utan nu slår vi på stort! Hittills har jag fått upp ca: 30 namn på min inbjudningslista och tack och lov så är mer än hälften av det på istan Navidas både tjej och killkompisar. Måste ju börja festa med lite nytt och sansat folk också.  Så nu jävlar har vi planer alltså! Tänkte alldeles strax gå och lägga mig. Måste upp vid 8.00 imorgon och börjar min första lektion som är Svenska A 9.45. En väldigt viktig lektion förövrigt då jag har prov på Fredag.
Så nu går jag nog och lägger mig!
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0