Hemma från Pianlektionen!

Äntligen hemma säger jag bara! Suck vilken jävla skit dag det varit idag med! Tror nog aldrig att jag varit med om en jobbigare skoldag. Inte nog med det så blev jag så otroligt frustrerad under Pianolektionen att jag bara hade lust att kasta notpapprena på golvet, gå därifrån och aldrig komma tillbaka! Seriöst, jag var så jävla nära att sumpa Fantasie I D-moll av Mozart och ge upp den helt!  Är verkligen inte på humör idag, och tålamodet ska vi inte ens prata om!
Kan det kanske bero på att jag inte ätit någonting idag? Kanske beror det på att min mobil ringer nonstop med någon galen man på andra änden...Nä nu stänger jag nog av mobiltelefonen ett tag & går och rostar några mackor!
See U♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0