Lindex love!

Har alltid varit lite smyganti Lindex! Sett det som en lite halvtantig butik, på något sätt. Men när jag var där för några dagar sedan så fastnade jag ju på den svarta kappan som jag genast köpte! Alltså mitt första plagg från Lindex! Och vet ni vad jag mer la märke till? Att de har grovt murriga och mysiga halsdukar, mössor och vantar till vintern! Sprang ju runt som en galning för att hitta min halsduk på Bikbok. Men på Lindex är de dubbet så mysiga! Snacka om att jag kommer springa där på mina framtida shoppingrundor, när jag letar vinteraccessoarer!
Och så min svarta kappa, som inhandlades i måndags på min håltimme :) ♥

Kommentarer
Postat av: evve

åh så fint!



s: ellehur? tack :D jag är tyvär, precis likadan.. haha

2010-10-27 @ 17:13:48
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0