Milano Nästa?

Nästa Fredag ska vi ha en såkallad "Audition" i skolan där tio personer av alla som valt att söka kommer att få åka till Milano några dagar innan Lucia, och "turnera runt" på olika ställen i Milano och sjunga i ett Luciatåg!
Man är obligatorisk till att sjunga låten "nu har jag fått den jag vill ha" samt en valfri folkvisa. Själv valde jag låten " i en sal på lassarettet" Som min mamma brukade sjunga för mig när jag var liten :)
Så nu antar jag att det bara är att sätta igång och öva, samt hoppas på en Milanoresa i december ;)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: evve

s: det tycker jag absolut att du ska göra! :D



& gud va kul de låter :D

2010-10-08 @ 16:06:49
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0