Väntar på Fredrik!

Här satt jag och nötte noter i nästan en hel timme!♥
kom precis hem! Hade mitt vanliga möte med Gloria, i ungefär 45 minuter. Nu tänkte jag gå iväg och göra iordning någonting till middag. Undra om jag hinner innan Fredde kommer?
Hursomhelst så gick skoladgen mestadels bra. Drack en kopp kaffe på morgonen, vilket gjorde mig mycket piggare än vanligt, trots att jag bara fått sova 4 timmar inatt. Men gissa om jag har ont i huvudet nu?
Eftersom att det är Onsdag så har vi vår musikdag idag, och jag har suttigt och nötit noter nu under hela dagen. Till och med när jag väntade på Gloria innan mitt möte. Nu jävlar sitter det snart...eller inte!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0