Att en dag kan vara så jobbig

Fyfan säger jag bara....
För 24 timmar sen hade inget utav det här hänt. Nu är det kaos. pratade nyss med Navida och berättade om den tragiska gårdagen som slutade på Huddinge sjukhus och en blivande rättegång. Idag var det då dags för en näras brors begravning. Även det en stor tragedi som jag nu absolut inte tänker dela med mig någonting mer av. Det ända jag tänker säga är fyfan!

Hur ska jag orka med skolan och alla körlektioner i helgen? Hur ska jag palla med det här är frågan? Vill bara stänga in mig i ett rum, spela Sims (då alla jävla tankar bara försvinner för några timmar), sova bara VARA!

Åhh vad jag önskar att inte skolan existerade just nu. Hur i helvete ska jag orka med allt som hänt? Allt som jag sett?
Nä nu blir det en dubelldos av sertralin sen ska jag spela sims och bara drömma mig bort i en helt annan värld <3

Kommentarer
Postat av: Silastine

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-07-07 @ 12:19:28
URL: http://silastine.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0