Måndagsmorgon = Sånglektion

Godmorgon sötnosar!
Gick upp extra tidigt idag för att hinna med ett och annat blogginlägg, innan skolan sätter fart. Börjar min första lektion vid 9.15, och har då min sånglektion med Maria. Blir att börja öva på "En helt ny värld" Som jag och Rickard ska sjunga en duett på.
Och jag får heller inte glömma noterna på "nattens drottning" till Yulia, ni vet operan från mozarts trollflöjten. Kan nog tänka er att ni alla vet vilken det är hehe.
Men nu ska jag gå sätta i mitt löshår och sminka mig lite.
Puss på er!
Behöver borstas lite xD
the queen of the night sötnosar! nu jävlar asså ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh älskling älskar din blogg !<33

2010-09-13 @ 07:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0