Navelpiercing!

Tror inte att jag hunnit med hälften idag! Men möter upp Navida efter Pianolektionen imorgon och beger oss till Sats för att ordna lite med våra medlemskap! Men kom mitt i allt på att jag inte visat någon bild på min navelpiercing. So Here we go!
Och kan bara säga att jag HATAR smycket! tycker det är sååå fult! Men med tanke på att inte många kommer att se den innan jag byter ut den i November så är det lugnt! Fanns inte så många färger då jag var tvungen att ta ett extra litet smycke, då jag enligt Paulina (piercaren) har för liten mage.. Vilket betyder att jag även måste köpa en storlek mindre till mina ordinarie smycken som jag sätter dit efter läkningstiden. Ganska synd då dem vanliga smycken fanns i alla möjliga skit snygga färger, medan dem små bara fanns i röd, brun, gul eller svart. Så tillslut fick det bli en röd ;)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0