Nu jävlar ska det tränas!

Slutade extra tidigt idag, då min engelska lärare var sjuk..Mötte på Grazia & Shibbib på T-banan så jag fick sällskap i stort sett hela vägen hem. Mötte därefter upp mamma i centrum för en liten minishoppingtur! Hann med en ny halsduk och ett puder innan Navida hörde av sig.
Vi tog närmaste buss till HeronCity för att bekräfta vårt medlemskap på S.A.T.S! Så på Torsdag gäller det! Jag och Navida ska bli de nya super brudarna! XD Kommer att börja en helt ny kost (upprepat INGEN diet)! och träna minst tre gånger i veckan! Snacka om snygga vi kommer bli till vår greklandsresa i sommar!
Men nu ska jag gå iväg och göra ordna lite mackor! & ha kvällsmys med Fredrik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0