Sovmorgons Torsdag!

Börjar inte förens 10.50 idag, men eftersom jag ska möta upp Fredrik & Niklas i centrum en timme tidigare, så lär jag ju ha lite grejor att göra i skolan först innan engelskan.
Igårkväll följde jag med Navida en sväng och solade solarium, efter det tog vi en promenad och snackade lite skit om allt och ingenting . Kan ju behövas ibland.
Men idag är ju den stora dagen! Idag börjar mitt nya liv! Nu är det slut med alla onyttigheter och stillasittande dagar framför datorn & Tv`n. Har köpt hem lite "nyttiga" Varor samt gjort iordning träningsgrejorna. Möter upp Navida vid 19.00 tiden, då vi sticker iväg till Närmaste Sats och tränar någon timme.
Men ska självklart träffa älsklingen en stund innan dess också. Vet dock inte när jag slutar idag...Men innan 16.00 lär det ju vara iallfall..
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0