Svenska om en kvart!

Äntligen klar med mitt debattinlägg! Var tvungen att åka till skolan en timme tidigare idag, då Fredrik inte hade office paketet på sin dator...
Huromshelst så sov Fredde över idag (eller igår rättare sagt) och jag drömde den sjukaste drömmen! Det roliga var att jag vaknade upp ganska många gånger under drömmen, men så fort jag somnade så fortsatte drömmen där den slutade.

Jag drömde att jag flyttade in till stan med mamma, Alex och katterna. Jag och Navida sprang runt kring mitt område och kollade så att det inte var som i vårberg xD. Efter det så passade jag på att reta mamma lite då hon ju aldrig velat flytta in till stan, men nu bodde vi så centralt det bara gick! dvs bilvägar var i stort sett det ända man såg från vårt fönster. Vart tillslut ganska iriterad när Freddes Alarmklocka väckte mig ur denna fenomenala dröm! Åhh ja vill inte!! ;/ men så vaknar man upp och är kvar på samma gamla skitställe som innan..."suck"


Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Med mig är det bra :-) Själv då?

2010-09-28 @ 13:57:03
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0