Dålig uppdatering

Gud förlåt! Det har bara varit så jävla mycket den här veckan! Idag efter skolan tex så mötte jag upp Fredrik Och Niklas för att samåka till skäris där jag och Fredrik gick av. Han fick sin present av mig vilket innebar lite shopping för hans del. Den där stora grejen you know som jag pratade om förut, den får han vänta med till jul då det vart lite problem med betalning...hmm eller så tyckte jag bara att han behövde lite kläder mer.
Så nu sitter jag här vid datorn och väntar på lite släcktingar till Fredrik. Freddes mamma fyller år idag så dem kommer hit och firar både henne och Fredrik.
(bilder kommer så fort jag bloggar med min minilaps igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0