Grattis Sofia!

Idag fyller ingen mindre än Sofia år! Grattis gumman! Mötte upp Sofia i stan vid 13.00 tiden. Vi började vår lilla tur kring NK och kollade på lite sminkborstar och parfymer. Jag är verkligen i behov av lite nya sminkborstar, till bla min highlighter. Efter NK så gick vi runt och satte oss vid Kungsan lite. Vi solade och pratade om allt mellan himmel och jord. Riktigt mysigt väder ute!. Men nu sitter jag hos Fredrik och väntar på att han och Raffe ska äta lite lunch. Lite senare så är jag och Fredrik bjudna på middag hos mamma. Jag måste passa på att rensa lite kläder också. Känns som att jag har kläder i varenda litet hörn som jag tittar vid.

Kommentarer
Postat av: Saga♥

sv; hehe jag har ändå mindre, det ligger runt 50 för mej, men har inte bloggat så jätte länge:)

2011-04-19 @ 15:59:13
URL: http://ssaga.webblogg.se/
Postat av: sofia

gud så man såg ut där faan hahaa !:D<3

2011-04-19 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0