Min första klubba för iår!

Är det skärtorsdag så är det! Sitter just nu och äter min första klubba för iår. Är en djungelvrålsklubba som jag fick av Camilla nyss. Den hade tydligen blivit lite övergiven på hennes jobb så jag fick den. Carro äter allt så är det...nästan! Usch kom precis på att jag har ett till paket att hämta ut. Jag ska ALDDRIG mer beställa hem saker längre! Om det inte är absolut nödvändigt. Är så himla trött på springa och hämta ut paket hela jävla tiden. Nu är det tre paket som är kvar att hämta ut. Den ena ärwildflower by kenza skorna som jag helt ärligt funderar på att skita , ett paket med lite tillbehör (secret, men ganska tråkigt faktiskt) Och ett paket med lite sololjor, en brun utan sol och lite annat smått och gott. Om jag ska vara helt ärlig så kommer jag inte ens ihåg vad jag bestält. Då har det möjligtvis gått lite för långt? Men jag hade tråkgt på en MatteB lektion, så jag satt och shoppade lite istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0