Nytt jobb!

Var på informationen idag och är super nöjd! lönen är helt perfekt och ja jag vet att det inte är någonting att komma ut med men det lär bli över 10 i månaden iallafall. Det är ju mycket för att vara lilla jag och inte alls samma sak som mitt förra jobb. Vi var tvugna att testa arbetet med en säljcoach först och jag ska tillbaka dit på Måndag för att göra ytterligare en intervju och fortsätta den lilla utbildning som krävs men han frågade om jag jobbat med det tidigare och sa att han absolut trodde att det skulle kunna gå vägen, Tydligen så gick det väldigt bra!  Är riktigt glad men samtidigt nervös :O
Sprang förbi Punktshop och fick med mig en ljusblå sten till tungan ocskå. Här får ni lite dåliga bilder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0