Veckan planering

Picture in the dark ps datorns webbcam (sucks i know)
Var hos Tyron igår och fick äntligen byta ut min tungpiercing till en kortare. Den var alltså 30mm men är nu 16mm snacka om skillnad!
Ska fixa löshår på Tisdag, Dock så har nästan hela min permanenta färgning försvunnigt alltså mitt hår är inte längre mörkbrunt suck! Så nu ska jag färga det mörkbrunt med liite röda skiftningar alltså lätt kastanjaktigt (navida dont kill me) Nej men lär inte bli så mycket större skillnad, vill bara jämna till min färg lite samt sätta i lite nya skiftningar, vilket fick bli röda (fast lär iförsig inte synas så mycket) eftersom mitt hår redan är så mörkt.
Har AS mycket att hinna med i veckan. Inte nog med det så har jag Ekonomiprov på Fredag!!
Måndag: UMO återbesök samt fråga om läkarintyg till SATS (kommer inte kunna träna på en vecka) hmm undra vad jag ska göra? ;)
Skoldag till 16.20
Åka till skäris efter skolan och boka sminknings tid på MakeUp store
Åka till SAts och frysa kortet en vecka
Avboka min förgningstid på klippotek1 (idiot jag bokade ju tid där först, fast ville mest höra vad de hade att säga)
Hem och plugga Ekonomi¨

Tisdag:
Skola
Piano
Färga håret
Träffa Sara typ prata ta en fika
Köpa löshår plus sy in dem i klippsen
Plugga samhälle

Onsdag:
Secret
Skola
Samtal med Gloria
Sola med Navida
Ringa Domman
Planera klart Freddes fest ( helt klart)
Plugga sam ekonomi

Torsdag:
Skola
Möta fredrik ge han hans present och låta honom utnyttja den (lär ta några timmar)
plugga

Fredag:
Skola (ekonomiprov)
Åker därefter till makeupstore och får min sminkning till festen
HANDLA! LÄSK ENERGIDRICKA ALL BLANDNING!
Städa hos Fredriks pappa -plus meddela #### om drickinköpet
Fixa mig
Möta upp Alex Greta Navida och Irena
FEEEST!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0