Årets schema

Såhär ser då årets schema ut i tvåan. Kommer att läsa lite nya ämnen såsom Företagsekonomi (just för att musiker alltid skapar sina egna företag) Musik & komunikation, Kulturhistoria, datakunskap, eng B osv. Fortsätter även att läsa Gehör & musiklära, 80minuter sånglektion i veckan, pianolektionerna, körlektionerna osv som vanligt i och me datt vi får dem betygen i 3an.
ser fram emot på Måndag men samtidigt inte. Hatar att jag ska läsa MatteB nu! Att jag inte gjorde det i ettan! Men tänkte gå på ALLA extra mattelektionerna och verkligen kämpa för ett VG så att jag kan börja med matte C i vår :) skulle vara super verkligen men allt beror på mig :( !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0