Centrum med Mamsen

Har varit i centrum med mamma idag. Har fått skatteåterbäringen så på Fredag ska jag hämta ut min nya dator osv. Fick med mig dessa sötnosar hem.
Just love them!
Har sprungit runt här i lägenheten nu och städat och fixat. Nu står Fredde och lagar mat till oss. Hmm borde nog fixa fram en bra film nu klockan är redan 21 :O
Igår när vi satt och kollade på just go with it så kommer Camila inspringandes in i rummet och undrar om vi inte hört något. Det var tydligen storbråk här utanför på Gården. En kvinna blev överkörd och tro mig det var värsta folksamlingen här ute. Kvinnan låg på marken i 20 minuter innan ambulans och polis kom vilken skam :O Håller verkligen med Camila om att det var riktigt PINSAMT :O att det ska ta så lång tid? Kan dem inte sköta sitt jobb eller &%¤%¤%????? (?????)

Kommentarer
Postat av: MADDES

gud så söta. hur mår du idag?

2011-08-18 @ 11:00:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0