Dagens hiss/diss

Länge sen man körde det nu, men känner mig som en lagom bitterfitta för tillfället så...
* Fint väder igen -Var tydligen ett riktigt skitväder när jag var utomlands, men vilket jag inte hann märke någonting av då vädret blev fint igen :)
* Skolstarten - Tro det eller ej. Men har så mycket att ge igen känner jag, komer bli en riktig pluggis nu! Ångrar så hårt att jag kämpade så hårt i nian och knabbt hade någon ork i ettan :S Jag menar gymnasebetygen är trots allt dem viktigaste.
* 7månader kvar till min 18 års dag -  jaa knabbt ett år kvar! Tro mig, det innebär allt från cashflow, till bröstoperationen, konsultationer, resor, festande och ett Iphone abonemang m.m åhh längtar! :)
* Amina - Ja världens bästa och snällaste människa och kompis. En person man verkligen kan prata om allt med och som aldrig skulle svika tro mig...
* Dissande "kompisar" - Klarar man sig utan! kan man ens kalla dem kompisar? Man bjuder med dem på så gott som alla fester man hänkar på, men så fort dem själva ska iväg någonstans så existerar man inte längre...
* Skolstarten-Platsar faktiskt in på dissar listan också då man kommer in i dem vardagliga rutinerna igen, vilket känns ganska ruttet :/...Hatar att ha massa tråkiga måsten!
* Piercing förbud på jobbet - En Klassiker! Men fortfarande någonting som jag aldrig någonsin kommer förstå mig på? Om jag står och delar ut en tidning, vem fan bryr sig om att jag råkar ha en liten liten sten i facet? Att piercingar är så oaccepterat måste ändå ha med vår tidsepok att göra? jag menar folk blev ju helt förtvivlade när en tjej kom gåendes i byxor för 60år sedan, och när killarna piercade öronen på 80 talet. Måste vara någonting liknande? Vissa kör ju med att det är ohygieniskt. Men långa naglar då? det är ju heelt acepterat. Åh ja ni fattar! Go for piercings i rätt mängd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0