Fredde avslöjade allt inatt

Vaknade vid 4.00 inatt av att Fredde satt och kollade på Zoe 101??? Blev väldigt irriterad då han av någon anledning alltid lyckas vända på dygnet? Blev så sur eftersom jag inte kunde somna om och har en arbetsintervju att förbereda. Så vet ni vad Fredde gör?
1. Han är en WOW nörd men han avinstalerade sitt Wow för min skull! OKej jag sa till honom att han inte behövde men han ville verkligen göra det...
2. han avslöjade min ett års present som jag ska få av honom, vilket jag blev så arg över först men sedan när jag tänkte efter så var det nog bra iallafall. För nu kan vi planera lite mer tillsammans då fredde inte vet så mycket om det (berättar sen) hihi! Vad kan det vara? ;)
Fredrik och supersöta Jennifer!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0