Hårångest!

Mitt år är bokstavligt talat "kaos". Men vill verkligen inte färga det nu då jaginte vill att det solbleks på en gång. Tänkte därför vänta till i slutet på Augusti och köpa nytt löshår samt färga håret mörkbrunt igen!
Tänkte prova på Syos hårfärger den här gången, har hört att den ska vara bra :)
Men mer ångest ligger på löshåret! Tidigare har jag alltid köpt det nere i centrum, men tycker att det håret blir alldeles för klumpigt och tunnt på en gång? Så funderade lite på Taimahal som har lite billigare löshår, men där har man ju hört ryckten om att dem blandar äckta med fake. Kanske kilimajaro är bättre? eller vågar jag beställa mörkbrunt från Rapunzel of sweden? Åhhh :(
2 Mörkbrun - Rakt - Hårträns 45 cm - C_2-16-RRH

Kommentarer
Postat av: Emine

heheh ångest med inköp av löshår ser jag...tycker faktiskt Tajmahal har en av dem bättre kvalitéerna på löshår. Har använt deras löshår förr och dem håller länge.

men Syoss är sämst.Det är skit och stinker typ avlopp blää!

2012-02-27 @ 15:16:31
URL: http://jagemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0